Thursday, June 25, 2015

If you can dream it, you can do it!

Ja ongi minu kolm kuud Riminis läbi! Nii-nii kurb oli sealt lahkuda, aga samas olin põnevil ja rõõmus, et lõpuks näen oma kalleid inimesi. Reis võttis aega küll terve päeva, aga see aeg läks nii kiiresti. Lennukilt maha astudes oli küll kerge šokk, kuna temperatuurivahe oli Itaaliaga võrreldes umbes 20kraadi. Nüüdseks olen juba nädal aega Eestis olnud ja no niiii igatsen suve! Loodame, et varsti jõuab see siia ka. 

Hospice'is läks praktika lõppudelõpuks ikkagi kõik hästi ja sain sealtki omale väga positiivse tagasiside praktikaraamatusse. Mul nagu nii vedas oma praktikajuhendajatega nende praktikate ajal, sest nad kõik olid nii mõistvad ja toredad ning aitasid mind väga palju edasi! Tõesti jäin praktikatega väga-väga rahule, sest ma õppisin meeletult palju ja tunnen ennast nüüd palju enesekindlamana.

Kõige suurem hirm algusest peale oli see, et ma ju ei oska itaalia keelt, aga ma mõtlesin alati, et kui teised on saanud hakkama, siis miks mina ei peaks saama!? Ja ma olen mega õnnelik, et MA SAIN HAKKAMA ja olen nüüd ühe kogemusevõrra rikkam! :) 

Näitan Teile nüüd veel pilte viimastest päevadest Riminis..












Eelnevad pildid on tehtud Ricciones


Paberid aetud, ülikoolis käidud - 3 kuud praktikat on nüüd ametlikult läbi ja muidugi tähistasime seda viimase aperitivoga Riminis! 



Reis Eesti võib alata! Hommikul kell 5 äratus ja minek! 





Milan Bergamo lennujaamas mängisin natuke klaverit ka. Andis ikka tunda küll, et tükk aega mänginud pole, aga niiiii hea tunne oli klaveritaga istuda :)




Itaalia kohvist olen ma nüüd küll sõltuvuses..


Millest ma siis puudust hakkan tundma või juba tunnen?
  • Gelato! Oh jah.. maailma parim jäätis ja muidugi jäätiseburks!
  • Kohv, kuigi seda saab ju Eestist ka. Win-win!
  • Kliima! No võiks ju Eesti ka see suvi jõuda. Telefonis näen endiselt Rimini ilmateadet ja no kui näen, et seal on 30 kraadi siis tahaks ju ikka tagasi!
  • Tõeline itaalia pitsa
  • Inimeste rõõmsameelsus 
  • Bongiorno/Salve/Ciao/ Grazie/Buona giornata ette ja taha! Elementaarne viisakus, mis siin Eestis ilmselt kõikidel inimestel puudub. Näiteks, käisin siin Eestis poes ja müüa ei öelnud mulle ei tere ega headaega ja üldse üks kassapidaja rääkis nii vaikselt, et ma ei saanud isegi aru, mis summa mul poes kokku läks. 
  • Terrassil hommikusöögi söömine
  • Õhtuti mere ääres jooksmine
  • Aperitivod
  • Sellest, et üksi kusagil ringi käies või uusi kohti avastades ei vaadata Sind imelikult
  • Kolmapäevane ja laupäevane turg ja sellest feelingust seal värskete asjade turul  - nagu filmis :D
  • Odav vein, Prosecco, Sangria 
  • Maapähklivõi! See D-Piu oma oli niii-niiiiii heaaaa 
  • Sunsilk juuksehooldustooted
  • Maailma parim brioche alla crema 
  • Avastamisrõõm igal oma sammul


SUUR-SUUR AITÄH Teile, kes Te minu blogi lugesite ja minu tegemistele kaasa elasite! :)


No comments:

Post a Comment