Monday, May 18, 2015

Aeg läheb ikka meeletul kiirusel. Juba ongi viimased päevad Üldkirurgia osakonnas ja viimane kuu siin Riminis. Vahepeal on aga telefoni ikka päris palju uusi pilte tekkinud, seega mõtlesin täna Teiega neid jagada.


Nägin ükskord meie lemmikus jäätisekohas ühte poissi, kes oli just omale tellinud jäätise, mis oli saia/vahvli vahel.  Kuna ma nägin seda eemalt siis mõtlesin, et mis asi see küll täpselt on, nii huvitav. Kuna ma tookord ei osanud menüüst seda vaadata, siis rääkisin Dianale sellest ja mõtlesime, et vot seda peame kindlasti proovima! Ja see on lihtsalt maailmaparim asi, mida ma söönud olen.
 Itaalia jäätis viib lihtsalt keele alla! See jäätiseburger maksab 3,50€ ja on igat oma senti väärt! 


Jah, see on see vibraator pärakus, mida eelmises postituses mainisin.








Kahjuks ei jää kunagi ühelegi pildile täpselt see vaade, mida ma tahaks Teiega jagada, kui ma mere ääres õhtuti jooksmas käin. See mere ääres jooksmine on nii värskendav ja lõõgastav ikka :)


Bikiine saab ka nii reklaamida! 








Paar pilti ja väike video sellest paraadist ka, millest üle-eelmises postituses rääkisin.




Ei saanudki aru, kas siin tänaval kõndida on turvaline või pigem ohtlik. Mingi streik oli! :D



Miks süüa kodus kui saab ka mere ääres?


... ja nautida sellist vaadet :)



Läksin kohvikusse kohvile ja koogile, lootes, et üks veider tüüp mind enam ei jälitaks, aga oh ei.. seisis seal samas väljakul ja "rääkis telefoniga". Tükk aega möödas, läks ta vist eemale ning mina läksin maksin arve ja läksin oma teed ning oh üllatust, jälle tema mind jälitamas. Ja kuna rahvast oli tänaval suht vähe, sest pühapäeval paljud kohad kinni, siis oli ikka jube küll, kui ta järsku minu kõrval oli ja midagi mulle vene keeles pobises. Ütlesin ainult, et "Go away" ja jooksin kähku sinna, kus rohkem rahvast oli.


No Te vaadake vaid, kui tšill siin rannas on! :)

No comments:

Post a Comment