Sunday, March 22, 2015

Tartu->Tallinn->Milan Bergamo->Rimini

See viimane nädal koolis läks nii-nii ruttu. Veel viimased arvestused tehtud ja jõudiski kätte 21. märts, kus oli aeg oma sammud nüüd Itaalia poole seada.

Algas see kõik muidugi Tartu-Tallinn maanteega..
Aitäh Harri :* :*

Mõnusad 2,5 tundi sõitu Milanosse

Milanos lennukist maha astudes sadas vihma ja nii külm oli. Vapralt veetsime 6 tundi ärkvel, kuigi meeletult raske oli, sest uni oli.. ja unisena oli veel külmem. Mina muidugi tulin nagu suvitaja siia, ainult väikse nahkjakiga, ei võtnud ei tuulekat kaasa ega dressipluusi. Seega.. jah. Siiani pisut külm.

Milano rongijaamas sõime väikse hommikusöögi ja turgutasime end kohviga, sest jällegi 3 tundi rongisõitu tuli vastu pidada.

Ja mida lähemale Rimini'le jõudsime, seda põnevamaks läks. Loodus muutus palju lõunapoolsemaks ja üldse olid kõik majad ja põllud nii huvitavad. Korterisse jõudsime ka rongijaamast mingi 5 minutiga ja korter ise tundub suurem kui piltide pealt. Ja terrass on köögis ikka mõnus. Nii ootan juba, millal tulevad ilusad soojad ilmad ja saan seal hommikukohvi nautida :)

Dianale tuli juba esimesel päeval külaline ja saime kohe mõnusat itaaliapärast vahepala nautida.

Kuna Itaalias on päris paljud poed pühapäeviti kinni, siis otsustasime ikkagi minna väiksele jalutuskäigule ja poe otsingule, sest ega meil siin korteris ju midagi polnud, ei mingeid majapidamisvahendeid, toidust rääkimata. Kuna meil korterist on mereni kõigest paarsada meetrit, siis jalutasimegi mööda ranna-äärset tänavat ja leidsime sellise ilusa koha.. Ja sealtsamast leidsime ka toidupoe, kust saime oma esialgse shopingu tehtud.

Õhtusöögiks  sõime salatit, valget pitsat
ehk eesti mõistes ilmselt "Gruusia leiba", paprikat ja juustu.

Igatahes. Jõudsime ilusti kohale, esimesed igatsusehood üle elatud, aga olen rahul ja homme hommikul läheme siis Erasmuse kontorisse, kust siis saame juba täpsemat infot praktika, haigla ja kõige muu kohta.