Tuesday, March 10, 2015



Teen nüüd siis selle blogimisega algust, et kõik tuttavad ja vähemtuttavad saaksid minu eluga Itaalias kursis olla.

Tartu Tervishoiu Kõrgkooli õppima asudes teadsin kohe, et tahan kindlasti Erasmuse stipendiumile kandideerida, et siis mõne praktika kuskil välismaal teha ja uusi kogemusi saada. Sihtriigiks oli mul ainukeseks valikuks University of Bologna, mille õendusosakond vms asub hoopiski Riminis. Riminit googeldades olin veelgi positiivsem, sest see asub täpselt mere ääres! 

Vastust ootasime Bolognast päris kaua. Ma olin juba täiesti kindel, et Itaaliasse ei saa ja pean ehk mõne teise sihtriigi kasuks otsustama, aga just sellel hetkel tuli kinnituskiri ja koordinaator ütles, et võime hakata reisi planeerima. Jeee! 

Ja nii saigi suht ruttu lennupilet Milanosse ja rongipilet Milanost Riminisse ostetud. Täna saime lõpuks korteri ka bookitud. Minuga koos tuleb veel minu kursuseõde Diana. :)


Ma kardan ja olen põnevil samal ajal,
 sest juba järgmisel nädalal, 21.märtsi õhtul, lendan ära kolmeks kuuks!!! 




No comments:

Post a Comment