Tuesday, April 7, 2015

Kohe-kohe ongi 5 vaba päeva läbi ja tuleb jälle töörutiini end sisse seada. Kirjutanud pole ma siia sellepärast, et meie vabade päevade ajaks läksid ilmad vihmaseks ja jahedaks, mistõttu polegi midagi erilist teinud. Käisime esimesel Paganello päeval ka rannas, et vaadata, mis siis ikkagi toimub, aga ega seal suurt midagi ei toimunudki veel. Oli küll natuke rahvast rannas ja mängiti frisbit, aga ei midagi enamat. Jalutasime mere ääres ja seal läheduses olevatel tänavatel, jalutasime vanalinnas. Ühel päeval lihtsalt istusimegi kodus ega teinud mittemidagi. Mina vaatasin terve päev Family Guyd. Eile hommikul käisin jooksmas ja hiljem läksime jällegi vanalinna, kus oli meeletult palju rahvast. Ja see meeletu rahvamass mulle lihtsalt täiega meeldib! Täna käisime Le Befane's (üks suur kaubamaja) ja käisime 2h sealses Conadi hüpermarketis. 

Näitan Teile natukene pilte ka, mis ma vahepeal teinud olen:




Fontana dei Cavalli


See maja oli päikese käes nii ilus sädelev! Tõeline glitter-house ikka :)





Le Befane's oli lihtsalt igal pool palmid :) 


Täna siis lõpuks vastas mulle üks Erasmuse facebooki konto. Võib-olla saame nüüd rohkem infot ürituste kohta ning saame ka kohalike ja teiste erasmuslastega tutvust teha. Jääme ootama :)


No comments:

Post a Comment